PIERWSZE POLSKIE WYDANIA SERIE WYDAWNICZE KOMPLETY WYDAWNICTW WSZYSTKIE POLSKIE WYDANIA FILMOGRAFIA KSIĄŻKI AUDIO KOMIKSY

Cykl Castle Rock z wydawnictwa "Albatros"


Wraz z publikacją powieści (noweli) "Uniesienie", King powrócił do niezwykle popularnej lokalizacji, często powtarzającej się w jego powieściach i opowiadaniach, czyli Castle Rock. Pojawił się też pierwszy sezon serialu o tytule identycznym jak nazwa miasteczka i zapowiedź jego kontynuacji.
W związku z tym, wydawnictwo Albatros opublikowało serię pięciu pozycji pod szyldem Cykl Castle Rock.
Trzy są kolejnymi wznowieniami, ale mamy też premierową publikację "Uniesienia". Książki ukazały się w ramach wydań w twardej oprawie z białym grzbietem, ale mają ciut większy format, a każda z nich została opatrzona stosowną naklejką z nazwą cyklu. Jedynie "Pudełko Z Guzikami Gwendy" posiada dodatkowo obwolutę.


Kompletna seria wygląda tak:




Zawartość Serii: ▼▲












3 komentarze:

  1. A gdzie Pudełko z guzikami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyyy.... faktycznie... nie mam. Heh. Mój błąd i szukałem, patrzyłem, ale nie ma. Jak nabędę to dodam.

      Usuń
    2. Nabyłem i dodałem. Teraz wszystko się zgadza.

      Usuń