PIERWSZE POLSKIE WYDANIA SERIE WYDAWNICZE KOMPLETY WYDAWNICTW WSZYSTKIE POLSKIE WYDANIA FILMOGRAFIA KSIĄŻKI AUDIO KOMIKSY

"Bastion" (2014 - Albatros) [Książka] - Stephen King


Wznowienie, w twardej oprawie, obszernej powieści, posiada imponujące gabaryty. Twarda oprawa i sporej gęstości papier powodują, że publikacja jest imponujących rozmiarów. Sama treść jest kopią poprzedniego wydania, jednak oprawę okrasza nowa grafika okładkowa, bardzo klimatyczna.


Z okładki:

Przerażająca wizja świata, po zagładzie biologicznej. Apokaliptyczny thriller grozy.
Supernowoczesna broń biologiczna przynosi całkowitą zagładę. Zaczyna się niewinnie - od zwykłego przeziębienia. Ktoś kichnął, ktoś umarł i nagle Ziemia stała się masowym grobem. Nieliczni, którzy przetrwali, zagubieni w nowym postapokaliptycznym świecie, zaczynają śnić. Wizje wskazują im drogę, zwiastują pojawienie się wysłanników Dobra i Zła. Każdy musi dokonać wyboru, a kiedy to nastąpi, podążyć obraną ścieżką. W Ameryce podzielona ludzkość formuje dwa obozy - wzorowaną na demokracji Wolną Strefę w Kolorado i brutalną dyktaturę w Las Vegas, rządzoną przez psychopatów i kryminalistów, w których epidemia obudziła wszystko, co najgorsze. Czy ci, którzy wierzą w miłość, dobroć i braterstwo mają szansę w nieuniknionym starciu z ludźmi o najbardziej prymitywnych instynktach? Konfrontacja miedzi siłami Dobra i Zła staje się nieunikniona.


Dedykacja:

Dla Tabby - skarbnicy cudów.





Tytuł oryginału: The Stand
Rok premiery oryginału: 1990
Rok premiery w Polsce: 2000

Numer wydania w Polsce: VI
Rok wydania: 2014
Wydawca: Albatros
Tłumaczenie: Robert Lipski
Ilustracja na okładce: David Ridley/Arcangel Images
Liczba stron: 1168

Oprawa: Twarda
Format: 125mm x 195mm
ISBN: 978-83-7885-850-8
Cena: 50,40


Wszystkie polskie wydania tej książki: ▼▲
Film powiązany z tą pozycją: ▼▲
Komiksy powiązane z tą pozycją: ▼▲

13 komentarzy:

  1. Mi się udało wreszcie kupić wydanie Zysku z Diabłem na okładce, razem z przesyłką 43zł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @ Michał Dżi. Pozostaje jedynie pogratulować. Nie ma to jak satysfakcja z długo polowanej zdobyczy. Pamiętam jak szukałem ponad rok "Skazanych Na Showshank" z Primy w twardej i radość po zakupie.

    @ Anonimowy Jak zawsze grafika to rzecz gustu. Patrząc na to co dotychczas zdobiło okładki "Bastionu", to jest to bardzo dobra grafika.

    OdpowiedzUsuń
  3. No Bastion zdecydowanie nie miał szczęścia do okładek w Polsce. Mi się podoba mój upolowany diabełek, ale zdaję sobie sprawę, że jest kiczowaty i nie każdemu przypada do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tamto wydanie nadrabia wielkością wydania, więc grafika spada na drugi plan.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam! To jet mój pierwszy wpis tutaj i na początku chciałbym powiedzieć, że bardzo podoba mi się Twoja przebogata kolekcja :). Znalazłem Tego bloga dopiero wczoraj, ale już wiem, że będę tu często zaglądał a Twoje zbiory i opinie dotyczące poszczególnych wydań na pewno będą mi służyły pomocą przy zakupie interesujących mnie pozycji i wyborze konkretnego wydania ;) A piszę to tutaj, pod ostatnim wydaniem Bastionu, bo mam zamiar kupić to wydanie (jedna z moich ulubionych powieści Kinga tak na marginesie), choć mam poprzednie wydanie Albatrosa z 2012r. A dlaczego? Krótko mówiąc, moim zdaniem, tamto wydanie to lipa straszna :(. Mam tu na myśli przede wszystkim bardzo cienki papier, który bardzo łatwo się drze w miejscu sklejenia. W trakcie pierwszego kartkowania, kilka pierwszych kartek dosłownie wypadło mi z ręki! Musiałem wszystko pokleić, jakoś zabezpieczyć, a teraz obchodzę się z książką jak z jajkiem, żeby mi się bardziej nie posypała. Widzę, że to wydanie ma szerszy grzbiet, więc rozumiem, że ma grubszy i trwalszy papier? Ilość stron jest taka sama, więc rozmiar czcionki rozumiem też jest taki sam, tzn. drobny maczek?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie i zapraszam do zwiedzania.
      Pamiętaj tylko, że to moja osobista opinia, tak na temat książki czy filmu, jak i sposobu ich wydania. Zawsze warto sięgnąć jeszcze do jakiejś innej opinii.
      Co do "Bastionu" może to zdjęcie da Ci lepszy pogląd. KLIK
      Papier jest dużo grubszy i bardziej szorstki w dotyku.

      Usuń
    2. Witam! Dzięki za odpowiedź i za zdjęcie! Nowe wydanie wygląda o wiele lepiej i o wiele "trwalej", szkoda tylko, że Albatros nie wrócił do tego samego, większego formatu co w wydaniu z 2011 roku z czarnym brzegiem. Ale chyba i tak się skuszę.
      Oczywiście zawsze szukam w sieci jak najwięcej opinii, napisałem tylko, że Twoje opinie i zbiory będą mi służyły pomocą, bo na pewno będą :)

      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Grubszy papier i lepsze szycie, takie jak w wydaniach z czarnym grzbietem. Zdecydowanie lepsze wydanie, no i grafika okładkowa dużo ciekawsza.

      Usuń
  6. Witam. 27 września wychodzi wznowienie "Bastionu", które ma być wydane identycznie jak inne książki z serii "Kolekcja Mistrza Grozy"

    Chciałbym kupić "Bastion" ale nie wiem czy czekać na nowe wydanie czy kupić wersję z 2014 roku. Na tej stronie widzę już dodane książki z "Kolekcji Mistrza Grozy". Proszę o wskazówkę: czy wydania w ramach "Kolekcji ..." mają lepszy papier i wykonanie niż "Bastion" z 2014 roku? Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają porównywalną zarówno grubość papieru jaki i jakość druku. Wrzuciłem Ci dwa zdjęcia do porównania "Bastionu" z 2014 i "Łowcy Snów" z KMG. Ewentualnie poczekaj tydzień i Ci napiszę jak wygląda porównanie obu wydań "Bastionu", bo się może okazać, że Albatros zrobi to jak z wydaniem z 2012 roku, czyli pergamin i rozmazujący się druk.Klik i Klik

      Usuń
    2. Proszę nie rób już zestawienia nowego wydania ze starym. Twój komentarz oraz informacja od wydawcy, że nowe wydanie będzie wydane identycznie jak inne książki z "Kolekcji ...", skłoniły mnie do zakupu nowszej wersji "Bastionu". Niedawno postawiłem sobie za cel zbieranie środków na zakup całej kolekcji więc to również ma wpływ na moją decyzję. Dziękuję za informacje a tym bardziej za poświęcony czas. Super strona! Pozdrawiam

      Usuń
    3. Cieszę się. Naprawdę niezłe wydanie "Bastionu" i wydane w jednym tomie - czyli się da.
      Życzę powodzenia w zbieraniu i gratuluję uporu!

      Usuń