PIERWSZE POLSKIE WYDANIA SERIE WYDAWNICZE KOMPLETY WYDAWNICTW WSZYSTKIE POLSKIE WYDANIA FILMOGRAFIA KSIĄŻKI AUDIO KOMIKSY

Post Zastępczy

Wyłowiłem z sieci całkiem przypadkiem nowy blog kolekcjonerski. Z racji tego, że znowu cierpię na brak aparatu i dopiero jutro zrobię nowe fotki, zapycham dziurę w czasoprzestrzeni swoim znaleziskiem. Wprawdzie troszkę mam deja vu, jak patrze na logo, ale... ważne, że nas (blogerów Kingowych) coraz więcej:)

Dodaję do listy blogów i będę zerkał na postępy, życząc jednocześnie powodzenia i wytrwałości w zbieraniu:)


http://sharinada-sklepikzmarzeniami.blogspot.com/


3 komentarze:

  1. Jeżeli chodzi o logo to oczywiście wzorowałem się na Twoim :) Troszkę żona pomagała ;)
    A co do kolekcji to jak tylko przeprowadzę się do nowego mieszkania (prawdopodobnie będzie miało to miejsce pod koniec kwietnia) porobię zdjęcia i dodam jeszcze troszeczkę książek/filmów ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czesc. nie wiem czy pamietasz ale to ze mną gadałes na temat "serc atlantydów" na blogu sikorr.Chce powiedziec ze całkiem nizle to tutaj prowadzisz , troche sie dowiedziałem i wstapie pewnie jeszcze nie raz
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i chamowaty jestem, ale nie aż tak zły, więc nie ma co się zrażać;)
    Zapraszam do zwiedzania, tak jak i do pisania na forum:)

    OdpowiedzUsuń