PIERWSZE POLSKIE WYDANIA SERIE WYDAWNICZE KOMPLETY WYDAWNICTW WSZYSTKIE POLSKIE WYDANIA FILMOGRAFIA KSIĄŻKI AUDIO KOMIKSY

"Christine" (1992 - Amber) [Książka] - Stephen King


Kultowa już książka. Pierwsze wydanie utrzymane w konwencji wydań z Ambera (błyszczące litery w nazwisku Kinga), z bardzo klimatyczną okładką. Książka z nieznanych przyczyn wydana w dwóch tomach. Ciekawostką jest to, że tomy zostały ozdobione zdjęciami. Na szczęście z czasem doczekaliśmy się wznowienia w jednym tomie, a potem w wersji kieszonkowej, oraz serii wydawniczej miękkich opraw ze skrzydełkami.


Z okładki:

Silnik Christine ryknął, a zaraz potem zapłonęły reflektory- jaskrawobiałe ślepia z mojego snu- przyszpilając mnie niczym bezradnego owada. Nad nimi, za przednią szybą, widziałem przerażającą twarz Arniego, grzeszną twarz ogarniętego szaleństwem diabła. Mam ją do dzisiaj przed oczami, ohydną i zarazem nieszczęśliwą. W chwilę potem zniknęła, na jej miejscu zaś pojawiła się wyszczerzona czaszka. Leigh wrzasnęła przeraźliwie, wiedziałem więc, że to nie halucynacja. Ona także to zobaczyła.


Dedykacja:

Dedykuję tę książkę George'owi Romero, Chrisowi Forrestowi Romero oraz Burgowi.





Tytuł oryginału: Christine
Rok premiery oryginału: 1983
Rok premiery w Polsce: 1992

Numer wydania w Polsce: I
Rok wydania: 1992
Wydawca: Amber
Tłumaczenie: Arkadiusz Nakoniecznik
Ilustracja na okładce: S. Gervais
Liczba stron: 208
i 384
Oprawa: Miękka
Format: 145mm x 205mm
ISBN: 83-7082-018-2
Cena: 75,000 (tom I i II)


Wszystkie polskie wydania tej książki: ▼▲
Audiobook: ▼▲
Film powiązany z tą pozycją: ▼▲

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz